Home » » Coconut shake punye penangan

Coconut shake punye penangan

Written By Unknown on Monday 24 March 2014 | 3/24/2014 03:55:00 am

Alahai..... nama je orang Melaka tapi dah lama sangat duk merantau, banyak tempat-tempat yang menarik di Melaka saya tak tahu. Alang-alang dah balik Melaka ni saya dan keluarga nak jalan-jalan cari makan di sini. Kebetulan ternampak sepupu saya upload gambar coconut shake....ermmm mula la tekak ni gatal nk cari. Terliur gamaknya, mengalah orang mengidam.



Coconut Shake pantai Klebang, menang femes dah selalu masuk tv . Ala...sekarang semua maklunat di hujung jari..... apa lagi google je la. Ku kecewa lagi...google duk google waktu perniagaan 12.30 sampai 6.30 je. Apa nak buat, tak ada rezeki la gamaknya.



Esok kena plan nak pergi ke mana. Nama je orang Melaka, belum habis jelajah pun. Tapi nak kena survey gak mana nak pergi jadi tak de la buang masa. Apa pun kita buat dalam hidup mesti ada plan dan misi. Baru la teratur semua perancangan.

Tak tahu la napa mata ni tak nak lelap. Mungkin tempat baru.. haaa lupa lak nak citer saya dan family stay kat Auni homestay kat taman Nirwana. Hasil google last minit saya. Itu pun sebab dekat pantai klebang dan dekat drngan coconut shake...coconut shake lagi...agaknya mata ni tak nak lelap sebab impian saya nak minum coconut shake belum tercapai.

Agaknya ni punya saya susah nak tidur sejak dua minjak join Shaklee... sebab impian saya dalam Shaklee ni belum tercapai, kadang-kadang tengah makam pun masih ber'whatsapp'dengan ummi Siti Rozita dan rakan bisnes Shaklee Yusnita. Terima kasih sebab sudi melayan dan share tips. Nasihat kalian tersemat dalam sanubari. Orang nasihat kita sebab orang sayang kita. Indahnya hidup bila ramai yang sayang kita...


7 comments:

  1. Impian yanty semakin hampir..pastikan tercapai.!!

    Sedapnya coconut shake.

    ReplyDelete
  2. Kak yanty kat batu berendam pun ada..
    Coconut shake special..hihihi..baru pas mkn td..sedap..

    ReplyDelete
  3. Dah tercapai dh impian nk coconut shake klebang...haha.. nk yg kt klebang gak. Sebab dh target kt situ

    ReplyDelete
  4. sedapnye coconut shake..bleh tengok jela sbb dlm pantang hehhe

    ReplyDelete

Powered by Blogger.