Home » » Erti Persahabatan dalam Shaklee

Erti Persahabatan dalam Shaklee

Written By Unknown on Tuesday 24 June 2014 | 6/24/2014 11:31:00 pm

Dalam kita sibuk berbiness dan mencari jualan kita belajar erti persahatan. Kami belajar, berkongsi masalah, memberi sokongan dan dorongan pada yang memerlukan. Kami berkongsi ilmu dan membuat tugasan yang di berikan dan semua orang dalam group mesti mengambil bahagian.


Adat manusia ada masa gembira, ada masa sedih, ada masa down, ada masa perlu seseorang. Yang bestnya antara kami pasti akan membantu jadi kita tak kan rasa down. Kita perlu berdikari tan perlu menyusahkan "Ümmi" kalau masalah itu dapat kami selesaikan antara kami. Ummi perlu jaga ramai orang jadi kami-kami ini tak nak menyusahkan Ummi bukan bermakna kami tak perlukan Ummi. Kami berdikari apa yang kami rasa kami mampu.
Siapa kata dalam berbisnes kita tikam kawan. Saya ada sorang lagi kawan yang selalu kami share masalah dari side line. Kami tak lokek share ilmu... kata orang "the more you give the more you get"...... rezeki Allah yang tentukan. Kamu berusaha kamu dapat. Saya doakan kita sama-sama Berjaya ya... Jangan Mudah Putus asa dan teruskan berusah



Semoga persahabatan kita semua Study Group SMT dan Lieza Zainal berkekalan ya.
Shaklee menambah sahabat saya, Shaklee membuat saya gembira
Shaklee merapatkan ukhwah antara kami.
Tak kenal maka tak cinta

#sayapengedarshaklee
#SuperAura
#BukanAuraBiasa

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.