Siapa Saya?

Written By Unknown on Wednesday 27 August 2014 | 8/27/2014 11:30:00 am

Nama saya Royanty Binti Baruddin. Saya seorang ibu yang bekerja dan mempunyai 3 orang cahaya mata. Masa saya terhad, banyak masa saya di habiskan di luar rumah. Mula-mula saya memang susah nak ambil suplemen Shaklee ni . Pada saya company saya bekerja cover bil perubatan saya satu keluarga. Dari bil klinik biasa sehingga la ke bil hospital.

Apa yang saya fikir ini mungkin anda juga fikir sebegitu. Tapi saya lupa, ubat dan suplemen itu tak sama. Ada sesetengah ubat jika di ambil untuk jangka masa yang panjang boleh memudaratkan perut menjadi nipis dan gastrik. Dan yang kebih menakutkan, ubat tahan sakit boleh mengakibatkan buah pinggang kita rosak.

Dalam shaklee ini saya di bawah bimbingan Ummi Siti Rozita, kawan sekolah saya. Saya cucu kepada Master Hadhatina, cicit kepada Master Lyna Noh. 

Saya mempunyai impian untuk menjadi seperti Ummi, Mami dan Nanny saya. Jika sebelum ini saya tak banyak dapat berbakti kepada kawan-kawan saya. Kini dengan berShaklee saya berjaya membantu kawan-kawan saya untuk hidup lebih sihat lagi. Saya tidak akan mudah berputus asa, kerana ini pilihan saya. 


Selagi saya terdaya, saya akan share kebaikan product Shaklee ini. Kepada anda semua yang memerlukan konsultasi dari saya, boleh contact saya.




Sms/wa 0133413974
COD Klang/Kuala Selangor /Setia Alam/Kuala Lumpur. Dan menyediakan pos ke seluruh Malaysia.

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.