Home » » Plan Untuk Cuti Sekolah

Plan Untuk Cuti Sekolah

Written By royanty baruddin on Wednesday, 19 November 2014 | 11/19/2014 07:00:00 am

Wah.... best kan. Cuti sekolah datang lagi.... macam lah masih bersekolah. Pada anak-anak tu mesti lah seronok. Tapi ibu bapa yang bekerja ni pening juga la. Bukan pening apa, pening nak berebut cuti dengan member di office.


Kalau dapat cuti boleh la plan pergi jalan-jalan malan angin tak kira lah dalam Malaysia atau pun oversea. Tak pun pulang ke kampung. Wah... tentu seronokkan.

Penat lelah bekerja sesekali nak juga luangkan masa dengan keluarga. Tapi kalau tak dapat cuti anak-anak tentu bosan. Atau ibubapa boleh atur beli buku latihan dan bahan bacaan untuk mengisi masa lapang mereka. Pastikan cuti sekolah anak anda terisi dengan kegiatan yang berfaedah.




0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.