Home » , , » Tip Untuk tetap Langsing

Tip Untuk tetap Langsing

Written By Unknown on Sunday 7 December 2014 | 12/07/2014 01:00:00 am

Semua orang inginkan tubuh yang langsing dan menawan. Tapi bukan semua orang bernasib baik. Sebab ada orang makan banyak tapi maintain kurus tapi ada orang makan sikit tapi tak kurus-kurus. Tahap metabolisma seseorang juga memainkan peranan dalam proses turunkan berat badan.


Antara Tip Untuk langsing adalah:-
  • Banyakkan minum air kosong - sebab air masak tiada kalori. Air juga membantu meningkatkan metabolisma bila metabolisma tinggi, banyak lemak dapat di bakar. Air juga mengawal rasa lapar.  Bila badan tak cukup air, penyerapan nutrisi tak dapat di serap dengan optimum, badan akan jadi mudah letih dan lemah.Amalan minum air kosong dapat membantu buah pinggang untuk menyingkirkan lebihan air dan toksin dalam badan dan menjadikan tubuh badan kita lebih cergas dan sihat. Lemak-lemak yang tidak di perlukan juga dapat dikeluarkan secara semulajadi melalui air kencing.
  • ada kajian mengatakan banyakkan warna biru dalam hidup anda akan menghalang selera makan. 
  • makan menggunakan pinggan yang kecil bila makan. Dengan automatik kita akan ambil makanan dalam sukatan yang kecil.
  • makan bila lapar
  • buang semua pakai yang besar - bukan apa nanti anda akan rasa waah... tak pe ada banyak lagi pakaian yang ada boleh pakai tapi jangan pula pakai pakaian yang menjolok mata.
  • kurangkan makan - gantikan dengan minuman yang mengenyangkan. jadi secara automatik kita akan kurang makan sebab perut kita kenyang
  •  ubah corak pemakanan kita - kalau sebelum ini kita suka makan makanan yang berlemak , bergoreng, manis dan tinggi karbohidrat. gantikan dengan makan yang rendah lemak
  • amalkan keseimbangan - banyakkan makan sayur-sayuran dan buah-buahan. Kerana makan yang berserat tinggi dapat membantu mengekalkan berat badan ideal tanpa kalori yang berlebihan.
Tip untuk turunkan berat: Amalkan set kurus Shaklee

1. Herb Lax - Mencuci usus supaya penyerapan nutrisi dapat di serap dengan lebih baik
2. Alfalfa -  detox dan penyahtoksid
3. Lecithin / Omega Guard - sebagai agen pembakar lemak
4. ESP / Cinch - Minuman yang mengenyangkan.
5.Cinch Tea - Meningkatkan tahap metabolisma


Kekal langsing atau pun kurus untuk sihat.

Seiapa yang berminat boleh Contact saya
yanty 0133413974



2 comments:

  1. bestnyer langsing, saya dah memang langsing sejak bujang :)

    ReplyDelete

Powered by Blogger.