Awas.... gerak langkah mu

Written By royanty baruddin on Saturday, 17 January 2015 | 1/17/2015 10:22:00 pm

Orang kata malang tidak berbau.... musuh jangan di cari. Nak di jadikan cerita pagi tadi saya dan suami pergi ka pasar borong klang. Saya lebih suka pergi ke Pasar Borong dari pasar biasa Klang. Sebab lebih murah dan lebih banyak pilihan.

Seperti biasa saya pakai selipar je ke pasar, almaklum la... lecak dengan air ikan bagai ni kan tak kan nak pakai kasut.


Nak di jadikan cerita, saya hampir tergelincir tapi saya dapat imbangkan badan jadi tak de la jatuh. Cuma rasa urat tergeliat sikit. Tapi saya teruskan juga mencari ikan, udang, sayur ni.

Dah sampai rumah baru terasa tak selesa dan sakit kalau di biarkan nanti makin parah pula. Jadi cari lah tukang urut jangan bagi urat terus tergeliat dan masuk angin nanti masuk angin siapa yang susah..... dah tentu lah tuan badan.

Jadi peringatan untuk semua, kalau pergi ke pasar tu pakai lah kasut yang bersesuaian ataupun selipar yang tidak licin. Selamat berhujung minggu semua.



1 comments:

Powered by Blogger.