Rezeki datang bergolek

Written By Unknown on Sunday 1 February 2015 | 2/01/2015 09:00:00 am

Hidup tak selalunya indah..... kadang kita di uji tapi jangan pula kita cepat melatah. Kerana Allah menguji hambanya mengikut kemampuan dirinya. Minggu ni saya serabut kepala sikit. Banyak sangat masalah nak fikir.... ceh...ceh... suka memikirkan masalah ni la jadinya. Lepas tu sendiri yang stress.

Peneman baik saya minggu ni B Complex dan Ostematrix. Melegakan stress dan memberi tidur yang lena. Bila ada masalah ni urat semua rasa tegangkan pas tu tak boleh nak tidur. Bila telan 4 biji ostematrix sebelum tidur baru la lena di ulit mimpi.


Berbalik kepada ujian tadi... percaya la. Setiap duka lara itu pasti ada kemanisan di penghujungnya. Nak di pendekkan cerita saya dapat tiket IMKK (seminar Dr Azizan Osman) free je... macam tak percayakan. Memang berhajat nak sertai seminar ni tapi terpaksa ke tepikan hasrat sebab kewangan di dulukan untuk hal yang lebih penting yang perlu di settlekan. Terima kasih banyak kepada Sifu Fb Ads yang sanggup menaja 50 orang tiket free ke seminar ini. Dan saya salah sorang yang bertuah itu. Dengan hanya melengkapkan slogan saja.


Semoga ilmu IMKK ini memberi makna dan mengubah hidup saya supaya dapat membantu pula orang lain mengubah taraf hidup mereka. Dan semoga di murahkan rezeki kepada Sifu Fb Ads.... aaminn

Saya Shaklee Independent Distributor
Jika anda berminat memperbaiki taraf kesihatan dan kehidupan anda, anda boleh hubungi saya
013-3413974
Email : yanty77@gmail.com
Fb :  Royanty Baruddin

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.