Home » » Nutriferon Si Serbuk Perang!

Nutriferon Si Serbuk Perang!

Written By royanty baruddin on Wednesday, 17 May 2017 | 5/17/2017 12:12:00 am

Dulu saya nak kata suka sangat makan ubat tu tidak lah sangat. Iya lah dulu tak tahu cara altenatif lain selain ubat. Sampaikan perut saya jadi gastrik dan pedih hulu hati.

Sebab itu kalau boleh saya memang akan mengelak untuk makan ubat, makan bila perlu je sekarang sebab saya ada beberapa nama ubat yang saya elergik. Mungkin anda tak pernah alami tapi kalau saya kena ada tu sampai bengkak mata , bibir bagai tebal sampai malu nak jumpa orang. Nak hilangkan elergik bukan sekejapan.

Sejak berkenalan dengan product Shaklee yang mesra alam, saya akan cuba selesaikan masalah sakit saya dengan Shaklee. Nutriferon mesti ada
Stok kat rumah saya.

Apa istimewanya Nutriferon ni

Ia mampu membantu memguatkan anti bodi dan bila antidi kuat penyakit pun x nak la menyinggah.








0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.