Orang mengeluh sebab YOUTH

Written By Unknown on Wednesday 30 May 2018 | 5/30/2018 11:14:00 pm

Dalam kesibukan mencari keperluan menyambut hari raya keperluan untuk diri sendiri jangan di lupakan. Tak kan pakai baju baru dengan muka yang kusam, jeragat dan jerawat?

Mesti la tidak kan. Penampilan perlu di jaga. Kalau tidak .... tak ada lah orang kata dari mata turun ke hati. Biasa kalau kita berbual dengan orang, kita mesti pandang muka orang yang kita sedang borak kan? Mesti malu kalau muka kita ada masalah jerawat dan jeragat.



Product Youth yang tengah hangat di katakan ini dapat membantu anda dan ia sesuai untuk semua jenis kulit. Full set Youth mengandungi Cleanser, Toner, moisterizer, day cream, serum , night cream dan radiance C + E. Semua duk bercerita pasal kebaikan Youth ni. Mana tak nya ada tu baru beberapa hari je dah dapat effect yang bagus.



Pernah dengar tak set penjagaan kulit yang mampu detok untuk anda? haa... dengan Youth ia mendetoks kulit muka kita jadi tidak hairan la kalau banyak white head yang keluar terutama di bahagian hidung. Yang bestnya setiap 1 item dalam set Youth ni mempunyai fungsi yang best iaitu melembabkan kulit, memberi nutrisi dan menyuburkan kulit, mengokong penghasilan kolagen, menambah seri muka, menyokong process pembaharuan kulit, dapat sekatakan tona kulit yang tak sekata, menegangkan, mencerahkan dan mengurangkan garis halus. camne, best tak?? mesti la bestkan, semua yang kita nak ada dalam 1 set Youth ni.






testimoni saya sendiri
Sesiapa yang dah guna Youth pasti berpuashati dengan hasilnya. Mendapat sambutan yang hangat. Promo dengan pembeoian Youth Skincare 1 set anda dapat free Radiance C + E yang berharga RM437.25.

Nak tahu lebih lanjut jangan malu jangan segan whatsapp je 0133413974

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.