CINCH SHAKE MIX

Written By Unknown on Friday 28 February 2014 | 2/28/2014 12:10:00 am

Bab Kurus lagi!.... entry yang paling saya suka. Sebab tengah focus nak kurus.
Bukan la nk kata orang gemuk tak cantik tu yang berlumba-lumba nak kurus tapi untuk body yang mantap, sihat... almaklum la bila dah berumur 30 siri ni macam-macam sakit kita leh dapat bila kita gemuk.


Ada orang berdiet dengan tak makan. Bahaya... tubuh kita perlukan nutrisi, bila semua kita tak makan apa je yang tinggal kan?? Jom kita kurus dan diet dengan sihat dan selamat.


Kali ini saya nak cerita pasal Cinch . Ada tiga perisa Vanilla, Latte dan Coklat. Shaklee Cinch, kita mendapat 24 gram protin, 24 vitamin dan mineral penting dan 6 gram serat tambahan. Protin untuk membina otot, dan ototlah yang menaikkan kadar metabolisme dan membakar kalori. Cinch boleh menahan lapar, membantu mengurangkan pengambilan makanan, Cinch mengandungi Leucine.

Indek glisemik 22, sesuai untuk pengidap kencing manis.Leucine memelihara otot semasa kita menurunkan berat badan. Tiada warna tiruan dan perasa tiruan, penggunaan soya bebas GMO.


Terpulang dekat anda dan kondisi badan anda. Ada nak set penuh atau set bajet. Mungkin anda boleh mulakan dengan detox, buang, bakar dan bina.

Tak kenal maka tak cinta
Pm saya SID 1082999

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.