Written By Unknown on Saturday 22 February 2014 | 2/22/2014 12:01:00 am

PEDULI APA ORG NAK KATA!

Setiap org mempunyai impian dan harapan. Tapi impian tanpa usaha tak berguna. Impian di sertakan dengan usaha dan tak kenal putus asa sehingga Berjaya. Kenapa saya pilih Shaklee?? kerana saya dah mencuba dan saya nak share dengan orang-orang di sekeliling saya."kalau tak sungguh, tak de la Shaklee gah sekarang di pasaran.

Kena betulkan niat kita berniaga? siapa niaga tak nak untung tapi niat kita nak memperbaiki taraf hidup kita dan memberi manafaat kepada hidup orang lain.

Ada yang bertanya, tak takut ke kat luar sana dah melambak orang jual Product Shaklee tak takut ker banyak saingan. Kita bersaing dengan cara yang sihat. Masing-masing ada rezeki masing-masing. Apa yang perlu kita berdoa dan berusaha .

Kita share cerita success customer kita... dengan makan Shaklee dia hidup lebih sihat lebih bahagia... kerana Shaklee bukan Ubat  tapi supplement. Supplement sekarang keperluan kerana sekarang ni kita terdedah dengan persekitaran yang kurang sihat, asap penncemaran, cuara yang tak menentu, tekanan di tempat kerja.

"THE MORE YOU GIVE, THE MORE YOU GET"- kata-kata dari Dr Azizan

The easier want to get what you want, is to help others get what they want.

Kita perlu ada impian yang jelas. kerana dengan impian kita boleh mula bertindak!

FAST ACTION, FAST RESULT!

IMPIAN saya ingin kaya dan Berjaya... In sya Allah.


0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.