Home » » ye ker Shaklee itu bagus?

ye ker Shaklee itu bagus?

Written By Unknown on Monday 17 March 2014 | 3/17/2014 10:15:00 pm

Macam bagus sangat kan??? Tapi bukan nak bodek bukan nak gebang yang tak cuba memang tak tahu. Saya dapat komisen ke kalau puji. Tak pun... saya cuma nak share apa yang saya makan dan apa yang saya dapat.
Pada mulanya dulu, saya pun macam anda juga. Sayang sangat nak keluarkan duit untuk beli supplement. Dulu saya fikir ...ala, bukan penting pun, tak ambik pun tak apa. Tapi bila usia dah meningkat ni, kalsium, tenaga dah kurang. Nak pula dengan bebanan kerja yang membuat saya stress. Hari-hari kita nak lalui hidup yang penat dan stress ker?? Saya tak sanggup. Nasib baik saya mempunyai kawan yang memperkenalkan Shaklee iaitu Pn Siti Rozita Othman. Terima kasih Ita.
Jadi tak salah saya nak share benda yang baik untuk kebaikan anda juga. Bila kita ada duit tapi kesihatan tak baik tak guna jugakan. Bila kita sihat, duit yang tak banyak pun kita boleh bahagia. Sebab bukan duit yang menjamin kebahagian, tapi saya tak kata duit tak penting.
Shaklee melengkapkan kesihatan keluarga saya, bukan la kata dengan ambik Shaklee kami sekeluarga sihat dan tak sakit tapi mengurangkan kekerapan jatuh sakit tu.
Kenapa saya pilih Shaklee.... kerana ia Sentiasa Selamat , sentiasa berkesan dan sentiasa semula jadi.
Antara Product Shaklee yang kami sekeluarga amalkan ialah Nutriferon, Chewable Vit C, Sustained Vitamin C, Alfalfa, Meal Shake, Lechithin , Omega, Vitamin E, Herb Lax, B Complex, Ostematrix, Cinch. Wah Banyak juga ye.... tak cuba tak tahu, tak kenal maka tak cinta.
hampir sebahagian dari product di atas kami sekeluarga dah cuba, anda bila lagi?
Saya Independent Distributor Shaklee
Id 1082999
hp : 0133413974

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.