Herbal Blend Multipurpose Shaklee

Written By Unknown on Friday 29 August 2014 | 8/29/2014 10:56:00 am

Alkisahnya... pertama kali saya jatuh cinta dengan Herbal Blend Multipurpose Cream ni bermula bila salah seorang anak kembar saya alergi teruk masa itu. Memang Kulit Aliya mudah meruam dan kudis walau pun kena gigitan nyamuk. Biasa la budak-budak ni suka menggaru dari kesan yang kecil dah melarat kerana duk menggaru tadi. Tapi yang ini bermula dari kesan alergi getah di lampin pakai buang satu brand ini yang mengkin tidak sesuai untuk kulit Aliya.

Kalau di tengok dari gambar yang saya sertakan di bawah ini anda semua pasti tak duga ini semua di sebabkan lampin pakai buang tapi betul. mungkin kebetulan pada masa ini krisis air mungkin air yang di supply ke rumah tak berapa bersih. Dalam Masa 2 hari alergi Aliya menjadi teruk, naik mengelembong dan bila gelembong itu pecah air itu akan melarat ke tempat lain dan kesan luka dan kudis menjadi besar dengan cepat. Saya bawa ke Klinik dan sapu krim yang klinik bagi tapi tak ada perubahan.


Sampaikan saya terpaksa biarkan Aliya tidur tanpa lampin pakai buang sebab kesiankan dia dan nak biar luka itu kering. Alhamdulillah saya dapat 1 tiub Herbal Blend Multipurpose Cream Shaklee dari upline saya. Saya tawakal je, hati ibu mana yang tak risau sebab dah mula berjangkit pada kembarnya pula.Dalam masa 2 hari saya sapukan Herbal Bleand Cream Mukti luka dan alergi Aliya dan Damia dah mula nampak perubahan untuk kering.


Saat itu kami sekeluarga memang jatuh cinta dengan krim ni dan akan pastikan krim ini ada stock di rumah. Tiap kali stock ada saya akan sedaya upaya akan cuba dapatkan. Elok untuk di sapu bila kena gigitan nyamuk, tumit kaki yang pecah, ruam lampin, chicken pox (3 hari sapu dah mula kering) .


Satu tiub hanya RM27.50 tapi banyak jasanya. Rugi anda tak cuba, dah cuba anda pasti puas hati

Sekiranya anda berminat boleh contact saya.
yanty 0133413974

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.