Akibat Kekurangan Kolagen Banyak nikmat yang hilang

Written By Unknown on Saturday 6 September 2014 | 9/06/2014 11:50:00 pm

Sebelum ni saya ada buat entry akibat kekurangan kolagen. Betapa kita tidak sedar bahana dari kekurangan kolagen kan. Sebab itu ramai ambil ringan pasal kepentingan kolagen. Ramai yang rasa nak ambil kolagen tapi berkira-kira untuk melabur tapi anda tak sedar kalau anda sedar kepentingan kolagen pasti anda tidak teragak-agak untuk keluarkan duit.



Kenapa Saya kata kekurangan kolagen banyak nikmat yang hilang?

Sebab kekurangan kolagen mengakibatkan mata rabun. Hilang Nikmat untuk melihat kan. Dan anda terpaksa memakai cermin mata pergerakkan dan aktiviviti terbatas. Dari seorang yang aktif bersukan kemungkinan akan kurang aktif. Penglihatan yang baik itu penting kalau tidak takkan lah masa interview Polis atau pun askar perlu buat check dan ada di tanya pasal memakai cermin mata atau tidak. Ada juga yang rimas memakai cermin mata. Ada sesetengah orang yang mudah berpeluh di bahagian kelopak mata.


Kepentingan Kolagen juga sama seperti kalsium untuk tulang yang kuat dan mengelak dari osteoporasis (kerapuhan Tulang). Kolagen juga mengurangkan kesakitan dan geseran di sendi-sendi.Pada sesiapa yang mengalami Osteoporosis dan sakit sendi tahu kan kesakitan bila ini terjadi. Nikmat untuk bergerak bebas dan sihat hilang. Masa ini  anda akan terfikir yang sihat itu mahal bila anda sakit.

Keanjalan kulit hilang, kulit muka menjadi kendur dan berkedut. Tua sebelum waktunya, tentu anda tak mahu begitu kan. Bila pasangan kita dah mula mengkritik pasal kita. Memanglah setiap pasangan perlu menerima setiap kelebihan dan kekurangan kita tapi bila pasangan mula berbunyi pasti kita empunya badan akan lebih terasa. Jadi kenapa kita nak tunggu keadaan menjadi buruk kan lebih baik kita mencegah dari merawat. (melambatkan kesan penuaan ye , tua itu pasti). Takut pula ada yang tersilap tafsir.


Akhir kata, anda tahu bila anda perlukan mengambil kolagen untuk menampung kekurangan kolagen yang berkurangan. Dan Shaklee anda Collagen Powder yang amat effective membantu anda dari sumber semulajadi.

Sesiapa berminat jom pm saya cepat-cepat sempena bulan promosi beli 6 percuma 1 yang sedang berlangsung sekarang September 2014.

Contact saya @ 0133413974


atau klik link di bawah ini untuk urusan belian on9


0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.