kenapa perlu Detox?

Written By Unknown on Sunday 21 December 2014 | 12/21/2014 10:35:00 pm

 Adakah ada tahu apa itu Detox? Ada yang pernah dengar tapi tak ambil tahu pun pasal detox ni. Perlu ke nak buat detox ni? Detox ialah proses menyahtoksin dalam badan kita. Membuang kekotoran atau sisa yang tidak di perlukan dari badan. Dinding usus yang bersih dapat menyerap nutrien dengan lebih baik.


Jadi amat penting, sebelum kita mula mengambil suplemen kita detox dulu usus kita. Detox penting untuk mengeluarkan toksin berlebihan dalam badan. Mungkin ada yang pernah berdiet tapi tak nampak kesannya. Puncanya mungkin masalah detox. Bila toksin terlampau banyak, badan akan sukar untuk menyerap nutrien yang diambil samada daripada suplemen atau diet harian.

Oleh itu penting bagi kita, tak kira lah kita nak mulakan dengan set apa pun sekali mesti detox terlebih dahulu. Penjagaan Usus amat penting sebab semua penyakit bermula dalam kolon. Untuk mengelakkan pencemaran badan, menjaga usus anda supaya sentiasa bersih dan sihat adalah satu langkah yang penting. 

Herb-lax adalah cadangan detox kolon secara lembut. Tiada rasa memulas perut, ia membantu. Memudahkan pergerakkan usus. Herb-Lax membantu jika ada masalah sembelit. Ia membantu untuk menarik toksin dan racun keluar dari sistem anda. Jika anda mahu menggunakan sebagai julap, gunakan pada waktu malam, dan jika anda sedang mencari pembersih usus, Herb-Lax ialah jawapanny

Anda boleh order memlalui on9 dengan Klik di sini Order Herb lax

atau anda juga boleh contact saya 0133413974
atau email : yanty77@gmail.com

 




2 comments:

  1. Macam mana nak tau toksin dlm bdn bnyak ke x sis??kalau badan kurus agak2 ada toksin tak..hee..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Antara Tanda-tanda toksin berlebihan... sering keletihan, sembelit, sinus, mulut berbau. Toksin berlebihan tak kira gemuk atau kurus. Cuba check ada tak mengalami tanda-tanda seperti di atas

      Delete

Powered by Blogger.