Kenapa Perlu beli Vivix, Alfalfa dan Vita-Lea masa offer ni

Written By Unknown on Sunday 4 January 2015 | 1/04/2015 11:17:00 pm

Biar lambat dari tak ada langsungkan. Bagi Saya ini satu perbukaan tahun yang baik. Tahun baru azam baru, offer pun baru. Siapa yang belum tahu offer Shaklee untuk bulan Januari 2015? Jom saya share apa offer dari pihak Shaklee.


Siapa yang tak suka bila dapat tahu bulan ini offer Vivix beli 6 percuma 1. Jika beli 6 free 1 terlalu banyak untuk anda, ada 1 lagi offer Vivix iaitu beli 2 dapat diskaun 5%. Bestkan..... Walaupun harganya sedikit mahal tapi orang tak akan lepaskan peluang. Semua sedia maklum Vivix mengandungi antioksidan yang tinggi dan merawat dan membaiki DNAantipenuaan, mengurangkan risiko penyakit jantung, membantu mengawal paras gula, menyokong kesihatan sendi.


Offer kedua ialah Alfalfa. Beli 6 percuma 1 dan sama seperti Vivix, Alfalfa juga ada offer beli 2 dapat diskaun 5 % sama ada saiz kecil atau pun besar. Bagus untuk menyahtoksin, bertindak seperti kacip fatimah, milk booster. Ada banyak lagi manafaat alfalfa .Klik sini untuk lebih lanjut



Product ketiga yang offer ialah Vita Lea, beli 3 percuma 1.Vita-Lea untuk kanak-kanak dalam bentuk yang boleh kunyah. Bagi sesiapa yang belum tahu, Vita Lea ialah multivitamin. Ia ada 18 nutrien penting dan menyediakan 100% nilai harian vitamin C. Telah di perbaharui dengan mempunyai lebih vitamin D menyokong tulang yang kuat dan badan yang sihat.  Meningkatkan sistem imun badan. Jadi bagi anak-anak yang suka makan makanan ringan, sering jatuh sakit dan kurang makan buah dan sayuran.

Bagi sesiapa yang belum dapatkan offer ini boleh contact saya untuk tahu lebih detai mengenai vitamin-vitamin yang offer atau pun vitamin lain yang anda perlukan. Masa ini lah jika anda ingin berjimat sebelum GST berkuatkuasa nanti.

Hubungi saya
HP 013-3413974
FB : Royanty Baruddin
email : yanty77@gmail.com



0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.