Home » » sambil- sambil, tapi masyuk

sambil- sambil, tapi masyuk

Written By Unknown on Sunday 23 March 2014 | 3/23/2014 10:08:00 am

Retetan ini saya titipkan semasa dalam perjalanan dari Klang nak ke Melaka. Siapa kata nak berbisnes perlu kedai, nak menyampaikan pesanan perlu jumpa depan berdepan. Semua tu bergantung pada diri kita sendiri. Sama ada pandai tak anda menguruskan masa. 

Dengan hanya bermodalkan RM75 seumur hidup kita dah boleh berbisnes dan berbakti kat ramai orang. Dengan Shaklee and rajin anda dapat. Dapat rebat cash reward lagi. Dapat.menikmati diskaun harga ahli dan kalau anda rajin dengan poin terkumpul minimum150 anda akan di bayar bonus.



Wah!... uuntungkan. Dengan hanya berkongsi kebaikan product anda  dapat memberi banyak jasa kat orang lain. Mungkin anda tahu kebaikan tapi tidak pada mereka. Guna kan media sosial dengan sebaik mungkin contohnya berkongsi di facebook, blog, instagram. Senang kan.... tak perlu nak berdepan dengan customer. 



Ini la masanya untuk kita yang ingin mengubah cara hidup kita. Ramai yang dah berjaya. Kalau mereka boleh, mengapa tidak dengan kita. Yang penting kita rajin berusaha. Nak berjaya kena tolak tepi segala negetif thinking. 


Add Master Hadhatina (mami) dan  Ummi Siti Rozita

Janngan mudah putus asa. Mungkin hari ni kita belum jumpa jalan yang betul .... kita cuba dan cuba InsyaAllah kita akan berjaya.

Saya mempunyai impian yang besar. Saya akan terus berusaha. Saya nak hidup benas dari hutang. Doakan saya.... saya ingin kaya dan berjaya.

ROYANTY BARUDDIN
SID 1082999
saya bangga menjadi ahli keluarga Shaklee

1 comments:

Powered by Blogger.