Bonus Shaklee

Written By Unknown on Wednesday 27 August 2014 | 8/27/2014 10:00:00 am

Assalamualaikum semua...

Bercerita tentang bonus Shaklee saya, bolehlah di banggakan. Saya join Shaklee minggu terakhir November. Dan saya start sharing tentang kebaikan product shaklee minggu ke 2 Disember. Alhamdulillah bonus saya buat rolling beli barang.

Jika sebelum ini tidak pernah termimpi saya akan buat bisnes on9 ni. Sebab saya rasa tak berbakat berniaga walau pun basic keluarga memang berniaga. Saya membesar dan melihat sendiri depan mata bagaiman ayah saya yang berniaga MLM. ada la beberapa syarikatyang ayah saya join. Bah kan ayah pernah memiliki syarikat product kesihatan nya sendiri. Jadi automatik saya tidak berapa gemar nak menceburkan diri dengan bisnes sebegini.


Dengan Shaklee saya tak pasti bagaimana dan kenapa saya dengan rela hati menceburkan diri. Mungkin di sebabkan productnya yang bagus. Dari hanya seorang pengguna saya upgrade diri dengan menjadi ahli pada awalnya hanya untuk mendapatkan harga ahli untuk kegunaan sendiri. 2 minggu saya memencilkan diri tengok bagaimana SID yang lain promotekan barang akhirnya pertengahan Disember saya start sharing. Saya share dari pengalaman saya ambil suplemen. Alhamdulillah bonus saya bulan Disember RM238.00. Itu satu pencapaikan yang terbaik la yang saya dengar untuk SID yang pertama kami dapat bonus.



Dari hari ke sehari saya tambah suplemen dan share. Alhamdulillah jika niat kira ingin membantu orang Allah akan lorongkan pintu rezeki. Dengan product yang orang sedia tahu dan product yang bagus tidak la susah sangat. Hanya mengguna kan FB dan blog serta share dari mulut ke mulut.

Di sini saya boleh katakan pada sesiapa yang ingin menambah pendapatan sampingan anda boleh join. Anda buat anda dapat. Dari kita pok pek tak tentu hala di fb lebih baik kita share kebaikan product yang kita makan. Kita boleh membantu rakan-rakan kita hidup dengan lebih sihat dan bertenaga. dalam masa yang sama anda boleh dapat bonus.


Sesiapa yang berminat untuk join jadi ahli boleh contact saya.
sms/wa 0133413974

1 comments:

Powered by Blogger.