GLA Complex memberi pulangan yang lumayan

Written By Unknown on Wednesday 27 August 2014 | 8/27/2014 05:00:00 am

Bercerita pasal hormon dan kesuburan, mencuit hati ini. Sebab saya dulu mempunyai masalah untuk hamil. Kami berkahwin 12 tahun baru di kurniakan cahaya mata. Setiap pasangan yang berkahwin mengimpikan kehadiran anak.

Mungkin setahun berkahwin belum lekat anda masih boleh duk berdiam diri masuk tahun kedua anda dan pasangan di nasihatkan berjumpa pakar untuk check apa masalah anda dan pasangan sebab masalah kesuburan bukan hanya di hadapi oleh kaum wanita bahkan lelaki juga ada masalah kesuburan.


Tolak perasaan ego dan malu. InsyaAllah masalah anda boleh di selesaikan selagi kita berusaha dan tak putus ada. Tak lupa berdoa dan memohon kepada Allah. 

Selain berjumpa pakar, anda boleh mencuba GLA untuk wanita untuk membetulkan hormon anda. Dan untuk lelaki boleh ambil zinc complex.


Bagi wanita yang ada masalah cyst juga sukar untuk hamil. Ada customer yang cobsume GLA berjaya mengencilkan saiz cyst. Tak salah pun kalau anda nak mencuba dan tak perlu risau sebab semua suplemen shakleeberkesan, selamat dan semulajadi.

Pendek kata, GLA bukan untuk hormon dan kehamilan ia juga baik untuk mengawal paras kolestrol dan untuk kuruskan badan.

Sesiapa yang mahu order Suplemen Shaklee boleh sms/ 0133413974

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.