Home » , , , , , , » Raya oh Raya.... bersama Shaklee

Raya oh Raya.... bersama Shaklee

Written By Unknown on Sunday 10 August 2014 | 8/10/2014 11:51:00 pm

Assalamualaikum

Walau penat dan pack hari ni tapi demi tugasan yang di beri saya kuatkan semangat untuk menghadap blog comel saya ni.

Di sini saya nak share pengalaman raya saya tahun ni yang berbeza dengan Shaklee. Kira tahun ni saya fully ambil suplemen Shaklee duta Shaklee dalam family besar saya. Sana Shaklee, sini Shaklee. Kalau bercerita tu Shaklee tak lekang dari mulut. 


Saya pengidap gastrik bila silap makan, terlebih makan, makan pedas perut dah mula pedih. Tapi alhamdulillah sejak berShaklee ni masalah gastrik dapat di tangani.


Bila tiba hari raya menu sana sini berlemak, kolestrol. Rendang ayam, rendang daging, rendang itik, nasi beriani, nasi impit, lontong, ketupas palas. Tak tersebut semua menu. Tapi saya bernasib baik mengambil Herb lax untuk flash itu semua, alfalfa untuk detok dan Lecithin untuk bakar lemak dan kolestrol.


Itu cerita bab suplemen untuk buang dan bakar lemak. Alhamdulillah saya juga mengamalkan Sustained Vitamin C untuk suami dan diti saya dan chewable Vitamin c untuk anak-anak. Untuk anak-anak juga saya berikan Meals Shake untuk menguatkan antibodi. Biasa lah anak-anak ni kurang makan sayur, buah-buahan dan kurang minum air suam. Masalah sembelit mereka juga saya dapat atasi dengan Meals Shake.

Selain vitamin-vitamin di atas saya juga membawa nutriferon sebagai persediaan jikalau family saya demam atau kurang sihat. Mencegah lebih baik dari merawat.

Alhamdulillah sejak bershaklee ni saya lebih ramai sahabat. Saya gembira dapat membantu orang mengenai kesihatan mereka. 


Shaklee mengubah hidup saya, saya gembira mampu memberi kegembiraan dalam hidup orang lain. 

Sesiapa yang memerlukan konsultasi tentang suplemen dan kesihatan mereka boleh contact saya.

Sms/wa 0133413974
Royanty Baruddin
ID 1082999

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.