Home » , , , » Vitamin Shaklee Pertama saya

Vitamin Shaklee Pertama saya

Written By Unknown on Tuesday 12 August 2014 | 8/12/2014 06:48:00 am

11.08.2014

Saya di perkenalkan Shaklee oleh Siti Rozita Othman kawan dari zaman sekolah melalui fb. Senasa itu saya melahirkan anak kembar. Susu badan belum nak berapa nak ada. Saya pula bersalin dengan kaedah operation yang memerlukan penjagaan dan rehat yang betul. Pada masa yang sama anak-anak saya selalu menangis dari tengah malam membawa ke subuh.


Bayangkan dengan kurang tidur dan rehat dalam waktu berpantang? Setiap hari saya hanya boleh tidur bila waktu menganjak ke subuh. Ajakkan kawan saya yang pada mulanya saya tolak di sebabkan faktor kewangan, almaklum lah saya bersalin di private hospital di sebabkan masalah yang tak dapat di ekakkan dan saya tak suka nak telan spesis ubat dan vitamin. Ye lah saya dah beli jamu dan dah berabis beratus RM. Tapi kali ke berapa ye Ita syorkan beli suplemen Shaklee akhir nya saya ajur kerana susu badan tak berapa nak ada sana dah tak tahan saban malam tak cukup rest.

Vitamin pertama yang di perkenalkan oleh Ita ialah set milk booster dan berpantang itu pun dalam bentuk percubaan (repackaging). Alhamdulillah susu ada peningkatan dan badan bertenaga kembali. Tetapi dalam masa yang sama contract maid saya habis betul-betul masa saya cukup 44 hari. Anak-anak pula masih menangis malam. Masa untuk saya pum susu terhad lantaran baby ada 2 orang dan saya tak ada pembantu. Walau pun saya hanya dapat menyusukan baby masa berpantang sahaja. Tapi saya bersyukur sebab saya di beri peluang untuk menyusukan baby.

Terima kasih juga pada Siti Rozita yang perkenalkan Shaklee kepada saya. Kali je tiga saya beli suplemen shaklee baru saya sign up menjadi ahli di bawah Siti Rozita.

 sesiapa yang berminat untuk mendapatkan suplemen Shaklee COD klang/Setia Alam/Kuala Selangor/Kuala Lumpur dan courier seluruh Malaysia boleh contact saya.

Royanty Baruddin 0133413974















0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.