Home » , , , , , , , , , , » Suami, anak-anak dan Vitamin Shaklee

Suami, anak-anak dan Vitamin Shaklee

Written By Unknown on Wednesday 27 August 2014 | 8/27/2014 02:00:00 pm

12/08/2014

Semua ibubapa inginkan anak-anak yang sihat dan pintar. Tapi siapa kita untuk menolak ketentuan Allah. Anak kembar saya lahir tak cukup bulan. Jadi antibodi tak berapa nak kuat. Faktor sekeliling memainkan peranan yang penting. Di sebabkan maid saya habis contract saya perlu hantar anak-anak ke taska.


Bila hantar ke taska dugaan tu kuat sikit lah. Demam, selsema dan batuk. Kadang-kadang tu baru nak baik demam sekejap tu demam balik ye la... dah duduk ramai-ramai kat taska tu. Virus boleh merebak semula kalau antibodi tak kuat.


Chewable vitamin C sebiji sehari setiap seorang. Selain Chewable vitamin C, saya juga memberi Meals Shake yang di campur dalam susu. Ye la... kadang-kadang mereka ni kurang makan sayur dan buah juga kurang minum air suam. Jadi sembelit mudah terjadi. Alhamdulillah anak-anak jarang jatuh sakit untuk tempoh yang lama.


Dan jika demam saya berikan Nutriferon sedikit untuk mereka. Alhamdulillah kebah lah demam. Mereka suka makan Nutriferon. Saya terpaksa sorokkan Nutriferon. Untuk alergic kulit saya sapukan Herbal Blend dan serasi untuk mereka.


Untuk cik Suami suplemen yang dia ambil ialah Vitamin C untuk imum, Vitamin E, Ostematrix, AJHT, Set Kurus (Herb Lax, Alfalfa dan Lecithin). Di sebabkan suami selalu kerja di luar dan terdedah dengan bahang matahari saya bagi Performance Drink untuk dia.


Alhamdulillah kami sekeluarga memilih Suplemen Shaklee kerana ia sentiasa Berkesan, sentiasa Selamat dan semulajadi.

Sesiapa yang ingin order Suplemen Shaee boleh hubungi saya .

sms/wa 0133413974





0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.