Morning Sickness

Written By Unknown on Thursday 26 June 2014 | 6/26/2014 08:10:00 pm

Jom Order : Set Morning Sickness
Bersyukur sebab masa mengandungkan kembar saya tak mengalami alahan yang teruk. Kepada sesiapa yang mengalami Morning Sickness, kesian sungguh ada tu tandas jadi kawan karib. Makan Tak boleh bangun pun tak boleh. Itu semua bahagian masing-masing. Morning Sickness boleh membahayakan ibu dan bayi yang di kandung. Banyak kali muntah menyebabkan badan kehilangan air yang banyak.

Morning sickness berlaku kerana kehadiran hormon-hormon yang di rembeskan dalam kuantiti yang banyak dan kebanyakan morning Sickness berlaku di awal kehamilan tapi ada juga yang mengalami sehingga bersalin.


Bila Morning Sickness berlaku akan selalu ke tandas muntah-muntah dan badan akan menjadi lemah sebab kehilangan bendalir dalam tubuh yang banyak. Pasti banyak zat galian yang hilang dan akan memberi kesan tehadap bayi jika Morning Sickness berlarutan. Bayi kekurangan berat badan tidak membesar normal sebab kekurangan zat-zat penting.

Apa Product Shaklee yang boleh kita suggest :

1. B Complex
2. Ostematrix
3. Performance Drink
4. Peppermint-Ginger Plus

Suplemen ini dapat mengelakkan ibu dehidrasi, memberi tenaga dan daya tahan tubuh. Mengurangkan Morning  Sickness, melegakan penghadaman dan melegakan senak perut.

Bagi saya pengalaman itu tidak dapat beli memang mengalami Morning Sickness memeritkan tapi bila di kenang semula.

Hubungi saya untuk tahu lebih detail.





Shaklee Independent Distributor
Royanty Baruddin
Sms/wa 0133413974

Jom Order : Set Morning Sickness

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.