Home » , , , , , , , , » Peserta The Biggest Loser LCBG langgar pantang?

Peserta The Biggest Loser LCBG langgar pantang?

Written By Unknown on Sunday 29 June 2014 | 6/29/2014 10:27:00 pm


Jumaat 27 Jun 2014 beberapa section dari department saya buat sempena nak menyambut ramadhan. Hari ini ramai lah peserta "The Biggest Loser"lupa daratan. Ops... sebelum terlupa, section saya ada buat pertanding "The Biggest Loser". Ramai sangat yang "comel-comel belaka".


Ada 3 section yang buat makan-makan tapi saya cerita section saya LCBG Section. Menu section kami Nasi Lemak, Nasi empit, kuah kacang, lontong, rending ayam, roti canai, kuah kari, laksa dan kuih muih. Entah berapa kalori dan lemak yang telah masuk.


Itu baru makanan dari section LCBG dari yang lain? hahaha... tapi Alhamdulillah saya tak risau. Sebab agen-agent saya sentiasa menemani. Agen Detox, Agen membuang, agen bakar dan agen mengenyangkan menjalankan tugas.


Kepada kawan-kawan di luar sana, keperihatinan terhadap apa makanan yang anda mabil itu penting dan cara anda membakar dan membuang juga penting.

Yang dah sedar dan ingin mengikut langkah saya senang sahaja. Anda boleh hubungi saya sebab saya seorang Pengedar sah Shaklee yang berhampiran anda.

Tak kenal maka tak cinta
tak cuba tak tahu rasa...








Shaklee Independent distributor
Royanty Baruddin
ID NO. 1082999
HP : 0133413974 (sms/wa)

atau klik link di bawah
Jom Order : Set Kurus Lengkap

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.