Home » , , » Anak sihat dan Cerdik dengan Shaklee

Anak sihat dan Cerdik dengan Shaklee

Written By Unknown on Thursday 18 September 2014 | 9/18/2014 07:11:00 am

Semua Ibubapa mengimpikan anak yang sihat dan cerdik. Sebagai Ibubapa kita selalu plan yang baik-baik, percutian yang indah-indah untuk keluarga kita. Tapi tak semua ibu bapa menitikberatkan kesihatan anak-anak mereka. Kenapa saya kata begitu? Ya... itu memang diakui penghayatan saya dari kawan-kawan sekeliling. Meraka lebih rela mengeluarkan duit atau pun bajet untuk membeli gajet-gajet yang mahal, membelanjakan duit untuk makan yang sedap-sedap (sedap ye tapi belum tentu mencukupi keperluan nutrisi anak-anak).


Jangan marah pula bila saya kata anda tidak menitik beratkan kesihatan anak-anak. Memang la bila sakit anda bawa anak-anak ke Klinik atau pun Hospital. Pernah tak anda mengambil langkah pencegahan sebelum anak anda sakit? Pernah tak anda minitor berapa kali sebulan anak anda sakit? dan kenapa anak anda sering sakit? anak-anak sering jatuh sakit kerana daya ketahan diri mereka lemah, pemakanan yang tidak seimbang, keperluan nutrisi tidak di lengkapi dengan baik.


Di sebabkan itu kita sebagai ibu bapa yang mewarnakan anak-anak kita. Keperluan nutrisi boleh di lengkapi dengan pengambilan Suplemen dan Vitamin. Dengan ini Zat galian, serat, vitamin yang di perlukan oleh anak-anak dapat di salurkan. Jika badan cukup zat dan nutrisi, InsyaAllah anak akan kurang sakit dan kalau terkena jangkitan akan cepat pulih sebab immune badan mereka kuat. Nak-nak kepada mereka yang perlu menghantar anak-anak ke taska. Sistem imun kena kuat kalau tidak akan sering terdedah kepada virus dan jangkitan.

Mencegah lebih baik dari merawat. Apa lah yang hendak di bandingkan dengan pelaburan yang sihat ini dengan pelaburan membeli gajet mahupun percutian yang mahal. Bila badan sihat minda anak pun cergas.

Cadangan Suplemen untuk anak-anak anda :
  • Meal Shakes - gabungan sumber protein dan multivitamin
  • Chewable Vitamin C - menguatkan imun badan
  • Omega - membantu perkembangan memori
Sesiapa yang ingin memulakan langkah pencegah seperti saya, anda boleh hubungi saya.

Yanty - 0133413974
Fan Page : Triple A Vitamin Shop


0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.