Apa hebatnya YOUTH Shaklee

Written By Unknown on Friday 4 May 2018 | 5/04/2018 03:15:00 pm

Macam satu fenomena bila semua SID sibuk dengan set YOUTH ni. Apa yang hebat sangat? Sana Sini semua share pasal kebaikan YOUTH. Jadi saya pun terpanggil untuk kenalai apa itu YOUTH.

Kata orang kalau tak kenal maka tak cinta kan. Semua yang duk share pasal YOUTH ni rasa bersalah kalau tak hebahkan istemewanya YOUTH ni. Ye la, buat apa simpan sendiri kalau perkara bagus kan??







Semua orang hendak kelihatan cantik dan menawan. Penjagaan kecantikan dan kulit muka sekarang bukan sahaja wanita tetapi kaum adam juga tidak ketinggalan. 



YOUTH direka untuk memastikan dunia meandang anda semuda anda melihat diri anda. Dah tak payah nak filter gambar nak pastikan gambar yang di upload cantik padahal itu semua trick semata. Bila Tengok depan-depan tak seperti dalam gambar. Kan tipah tertipu.




Antara ingredients YOUTH ialah Muscadine Grape - melindungi dan memperbaiki DNA sel, menghalang kerosakan kolagen dan elastin.

Lotus Japonicus - mengaktifkan protein youth yg penting untuk penjanaan semula sel bagi menghasilkan lebih kolagen, elastin dan fibrilin

Apple Stem Cell Extract - mengaktifkan dan mempercepatkan pembaharuan sel kulit supaya kulit kelihatan lebih muda, mengekalkan serta memperbaiki tisu kulit supaya kulit anda kelihatan lrbih berseri dan lembut , lebih lama.

Schisandra Chinensis Fruit extract - melegakan dan menenangkan keradangan dan kegatalan kulit, sesuai untuk semua jenis kulit, menyokong struktur kulit muda dengan menyuburkan kulit dengan vitamin semulajadi dan antioksidan.

Vital repiar complex - nutrien anti oksida dan vitamin-vitamin penting untuk menghalang radikal bebas yang merisakkan kulit dan mengalakkan tumbesaran sel sihat.

SET YOUTH ada Clenser, Perfecting Skin Toner, Activating Serum, Mosturizer dan night cream. Untuk pembelian bulan ini anda akan dapat free Radiance C + E dan free membership. Untung ke untung?

Yang berminat boleh whatsapp.
Anda tanya, saya jawap.

Royanty Baruddin
SID : 1082999
http://www.wassap.my/60133413974

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.